Search This Blog

Wednesday, December 5, 2007

Creatieloze files

Heen en weer geweest naar Nijmegen voor weer een fijne dag Creatiespiralen. Wat een heerlijke vergaderingen zijn dat! Geen gezeur, veel plezier en weinig politiek. Het blijkt mogelijk. Maar daarover later. Ben nu alweer te moe om er veel over te schrijven. Ik had me volledig voorbereid op Sinterklaasfiles, stapels (nieuwe) CD's mee. De berekening is dat ik zeker een volledige werkweek nodig zal hebben om al mijn in Boston aangeschafte muziek te draaien, dus een file was best welkom geweest. Dacht ik. Maar eenmaal onderweg bleek ik mijn radiofrontje vergeten te zijn. Ja, dat bestaat nog, in ieder geval in een classic als de mijne. Shit, anderhalf uur heen en anderhalf uur terug achter op mijn muziekschema. Daar tegenover stond dan weer dat er geen Sinterklaas en geen file te bezichtigen was, onderweg.

Morgen weer business as usual: dagje bieb.

1 comment:

Anonymous said...

Reactie op bericht van 21 en 28 nov: kijk voor kunst over dagelijkse zaken/objecten eens naar de volgende site: http://www.leegte.org.

zie v.b onderaan de pagina, waar een afbeelding staat van een scrollbar als kunstobject.