Search This Blog

Thursday, December 20, 2007

kafka in niveaus

Mijn Vodafone-saga is weer een nieuwe ronde ingegaan.. Zoals voorspeld, drie maanden geleden, is het weer kafka geworden. Pro-Assist belde dat mijn telefoon gerepareerd was en kwam hem omruilen. Deed het natuurlijk niet. Bleek dat ze hem niet meer wilden repareren en alleen mijn vervangende telefoon terug wilden. Een kapotte telefoon ruilen tegen een werkende?? Geen goede deal, dus ik weigerde. Jongen in paniek aan de deur, dat mag niet, weigeren. Maar hij is natuurlijk uiteindelijk gewoon weer met de kapotte telefoon de deur uitgegaan. En ik mag de Vodafone klachtenservice gaan faxen. Die mag je niet bellen of mailen. Ben benieuwd. Gelukkig mocht ik erna meteen door naar Korrie de Vet (www.foreverybody.nl). Kwam ik weer helemaal ontspannen vandaan. Hoewel ze wel een eng verhaal had over het feit dat ze bijna dood was, tijdens mijn afwezigheid. De gehele medische stand doorgeweest, tien kilo afgevallen, nauwelijks nog kunnen lopen en niet serieus genomen. Da's pas echt kafka.. Totdat ze er in het buitenland achter kwam dat ze een amoebe/parasiet in haar maag had, die haar langzaam opat. Denken ze blijkbaar niet aan in Nederland. Stemt ook tot nadenken. Hoeveel arme zieke mensen lopen er nog rond met een onontdekte parasiet, terwijl de medici ze gewoon opgeven of roepen dat het wel psychisch zal zijn?

No comments: