Search This Blog

Wednesday, December 12, 2007

werkdag

Vandaag met de trein naar Rotterdam voor een brainstorm. Dacht ineens: lekker, de trein. Met een krantje, een boek (heb ik toch het idee nog nuttig bezig te zijn op zo'n werkdag). De brainstorm was erg leuk, inspireert me altijd wel weer. Volgens mijn broer moet ik meer de eenzaamheid opzoeken om lekker door te werken aan m'n boek. Heeft ie gelijk in. Maar je kunt toch niet naar Vancouver blijven vliegen? Denk dat ik maar in Nederland ergens op het platteland ga zitten. Kan ik er toch af en toe nog een klusje bij doen. Marcel is wel al weer aan de slag en heeft alweer dertig mensen een mail gestuurd op homeexchange.com, waar je huizenruil kunt regelen. Ik vind het een aanrader.

2 comments:

Anonymous said...

Naar Rotterdam met de trein. Dan moest je vast overstappen in Leiden...

mrkdvsn said...

Actually, I am facing some difficulties to understand the meaning of the blog. If you have any short video film related to your blog, then I would request you to share here. It would be great help.reclamebureau amsterdam